Mellom to verdener

en veiviser til det hinsidige

av (forfatter) og Lisbeth Lyngaas (oversetter).

Damm 2005 Innbundet

I boken forteller forfatteren om sitt eget liv som klarsynt, og fletter samtidig inn instruksjoner og øvelser som leseren kan benytte seg av. Forfatteren vokste opp med overnaturlige evner i en familie hvor slike evner har gått i arv, og i boken inviterer hun leseren med på en reise inn i andre dimensjoner.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2005

ISBN13 9788204108517

EAN 9788204108517

Omtalt person Sylvia Browne

• "Bevissthetens hemmelige historie - fortidens nøkler åpner fremtidens dører" av Meg Blackburn Losey
  • "Månens magi - la månefasene inspirere og påvirke deg i forholdet til andre, privat og i arbeidslivet" av Lori Reid
  • "Synske barn - om barn med overnaturlige evner" av Sylvia Browne
  • "Når åndeverdenen kaller" av Rosemary Altea
  • "Gudinneenergi" av Doreen Virtue
  • "Budskap - tegn, besøk og forvarsler fra dem som omkom 11. september 2001" av Bonnie McEneaney
  • "Plantenes ånd - planter er intelligente åndelige skapninger som kan heve vår bevissthet til et nivå der healing kan skje" av Pam Montgomery
  • "Templene på den andre siden - i visdomshallene bak denne verdens slør" av Sylvia Browne
  • "Klarsynt" av Sylvia Browne
  • "Åndens energi - gir svar på alle dine spørsmål" av Wayne W. Dyer
  • "Livskraft - et komplett fornyelsesprogram for kropp og sjel" av Nikki Goldstein
  • "Lysarbeiderens vei" av Doreen Virtue