Stjerner & krystaller

en selvutviklingsbok

av (forfatter) og Olav Bjørshol (illustratør).

Aschehoug 2009 Innbundet

Boken gir en innføring i bruk av krystaller. Den viser hvordan ulike typer krystaller virker på ulike funksjoner i kroppen, for eksempel hvordan granaten, rubinen eller topasen kan forløse fysiske blokkeringer, gi energi og motvirke stress. Den er rikt illustrert med fotografier av krystallarter, og inneholder også enkle meditasjonsøvelser.

De fargerike krystallene er nyttige til mer enn smykker og kunst, de kan også ha en positiv medisinsk virkning på oss, mener mange. Terapeutisk bruk av krystaller kan spores helt tilbake til det gamle Hellas og Egypt. "Stjerner og krystaller" er en både vakker og praktisk selvutviklingsbok som gir en innføring i hvordan de ulike krystallene virker. Her forteller Marianne Solberg Behn hvordan granaten, rubinen eller topasen kan bedre din livskvalitet. Hvordan krystallene gjennom enkle teknikker kan gi deg ny energi og virke stressdempende. "Stjerner og krystaller" er rikt illustrert med fotografier av mange krystallarter, og den inneholder også enkle meditasjonsøvelser.

Utgivelsesår 2009

ISBN13 9788203195556

EAN 9788203195556

• "Krystallhealing" av Liz Simpson
  • "Sjamanisme - kraften i jordens magi kan forandre livet ditt" av Jan Morgan Wood
  • "Gudinneenergi" av Doreen Virtue
  • "Medisinsk intuitiv - en jordnær sykepleiers oppvåkning til healer og klarsynt" av Christel Nani
  • "Telepatisk kontakt - magiske samtaler med dyr" av Amelia Kinkade
  • "Englemedisin - la kjærlighetsfylte lysvesener helbrede kropp og sinn" av Doreen Virtue
  • "Krystallenes univers - et redskap til selvutvikling" av Jette Holm
  • "Alvehealing - lær å fornemme alvenes og feenes nærvær" av Doreen Virtue
  • "Universets plan - sjelens kreative og åndelige utvikling" av Lena Ranehag
  • "Krystallens kraft - lær å bruke krystallenes healende energi" av Mary Lambert
  • "Bli din egen hjelper - 100 leksjoner i mindfulness" av Jon Kabat-Zinn
  • "Drømmenes bok - søvnens fantastiske reiser" av Sylvia Browne