Healing

om den helbredende kraften i dine hender

av (forfatter), Paul Allen (illustratør) og Kari Kahrs (oversetter).

Damm 2007 Innbundet

Boken inneholder 30 øvelser der du blant annet lærer å fornemme energier rundt andre, sanse energier med hendene, fornemme energien hos dyr og planter og fjernheale. Boken forteller i tillegg healingens historie. Med ordliste og register.

Hemmeligheten bak håndspåleggelse.Kjærlighet er grunnlaget for all healing, for hjertet er sjelens hjem. Når vi strekker ut hånden for å hjelpe hverandre, starter intensjonen i sinnet, men det er hjertet som vekker energien og setter den i funksjon. Vi kobler oss til kilden for healing, og hjertet og hendene våre leder energien dit det er behov for den.

Healing forteller healingens historie og inneholder 30 øvelser, som hjelper deg til å vekke dine healingevner. Du lærer blant annet å:

fornemme subtile energier rundt andre

sanse energier med hendene dine

gi energi til arbeids- og oppholdsrom

lokalisere chakraene

fornemme energien hos dyr og planter

fjernheale

Forlag Damm

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788204131614

EAN 9788204131614

• "Erkeenglenes kraft - når du oppretter kontakt med erkeenglene, kommuniserer du med sterke kosmiske krefter som samarbeider om å forme universet" av Theolyn Cortens
  • "Yoga som healing" av Liz Lark
  • "Ditt klarsynte jeg - trygge og morsomme teknikker som utvider fantasien og forsterker sinnets energi" av Sherron Mayes
  • "Lysarbeiderens vei" av Doreen Virtue
  • "Englemedisin - la kjærlighetsfylte lysvesener helbrede kropp og sinn" av Doreen Virtue
  • "Krystallens kraft - lær å bruke krystallenes healende energi" av Mary Lambert
  • "Telepatisk kontakt - magiske samtaler med dyr" av Amelia Kinkade
  • "Alvehealing - lær å fornemme alvenes og feenes nærvær" av Doreen Virtue
  • "Pustens mirakel - helbred deg selv ved hjelp av ditt eget åndedrett" av Andy Caponigro
  • "Chakraene - lær deg å balansere kroppens energisentre for bedre helse og økt velvære" av Patricia Mercier
  • "Tankens kraft" av Wayne W. Dyer
  • "Du har kraften i deg - din indre kraft er kjærlighetens vei" av Louise L. Hay