Krystallens kraft

lær å bruke krystallenes healende energi

av (forfatter), Geoff Dann (illustratør), Trina Dalziel (illustratør) og Kari Kahrs (gjendikter).

Damm 2007 Innbundet

Boken inneholder 150 forslag til hvordan man kan bruke krystaller til å rette opp i egen ubalanse. Den forteller blant annet hvordan krystallenes kraft kan gjøre hjemmet mer harmonisk og hjelpe til i jobb og personlige forhold. Med ordliste og register.

Ønsker du å mestre jobben din bedre, søker du en sjelefrende eller vil du rett og slett bare sove bedre? Krystallenes perfekte svingningsfrekvens retter opp din egen ubalanse. Det fremmer god helse, økt velvære og bidrar til suksess på mange av livets områder.
En praktisk håndbok i valg og bruk av mer enn 100 healende krystaller.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788204137623

EAN 9788204137623

• "Krystallhealing" av Liz Simpson
  • "Yoga som healing" av Liz Lark
  • "Stjerner & krystaller - en selvutviklingsbok" av Marianne Solberg Behn
  • "Aromaterapi" av Susan Curtis
  • "Erkeenglenes kraft - når du oppretter kontakt med erkeenglene, kommuniserer du med sterke kosmiske krefter som samarbeider om å forme universet" av Theolyn Cortens
  • "Healing - om den helbredende kraften i dine hender" av Jack Angelo
  • "Englemedisin - la kjærlighetsfylte lysvesener helbrede kropp og sinn" av Doreen Virtue
  • "Lysarbeiderens vei" av Doreen Virtue
  • "Bevissthetsskiftet - mot 2012 og videre" av Lilli Bendriss
  • "Chakraene - lær deg å balansere kroppens energisentre for bedre helse og økt velvære" av Patricia Mercier
  • "Klarsynt" av Sylvia Browne
  • "Alvehealing - lær å fornemme alvenes og feenes nærvær" av Doreen Virtue