Møt din skytsengel

en innføring i å møte din unike kraft

av (forfatter), Elisabeth Samnøy (forfatter) og Rune Kårstad-Hærnes (illustratør).

Cappelen Damm 2009 Innbundet

Dette er en selvutviklingsbok med en åndelig dimensjon. Her gir forfatterne råd og veiledning om hvordan man kan komme i kontakt med den positive kraften i seg selv. Via en rekke bevisstgjørende meditasjonsteknikker gir boken en innføring i det å opparbeide en større lydhørhet i forhold til seg selv, til hjertet og kroppens språk, til jorden, universet og skytsengelen. Forfatterne forteller også om egne opplevelser og prosesser som har hatt avgjørende betydning for deres egne veivalg i livet.

Utgivelsesår 2009

ISBN13 9788202310967

EAN 9788202310967

Serie Engleskolen

Alle bøkene vi har hørt/lest på Storytel i 2022

• "Stemmen eller støyen - om å være tro mot seg selv" av Märtha Louise
  • "Englenes hemmeligheter - deres natur, språk og hvordan du åpner opp for dem" av Märtha Louise
  • "Ditt klarsynte jeg - trygge og morsomme teknikker som utvider fantasien og forsterker sinnets energi" av Sherron Mayes
  • "Stjerner & krystaller - en selvutviklingsbok" av Marianne Solberg Behn
  • "Krystallens kraft - lær å bruke krystallenes healende energi" av Mary Lambert
  • "Telepatisk kontakt - magiske samtaler med dyr" av Amelia Kinkade
  • "Englemedisin - la kjærlighetsfylte lysvesener helbrede kropp og sinn" av Doreen Virtue
  • "Drømmenes bok - søvnens fantastiske reiser" av Sylvia Browne
  • "Spør dine åndelige veiledere - dine hjelpere på den andre siden venter på at du skal ta kontakt så de kan gjøre livet enklere for deg" av Sonia Choquette
  • "Møt din skytsengel - din usynlige følgesvenn hjelper deg til å forstå meningen med ditt liv" av Theolyn Cortens
  • "Alvehealing - lær å fornemme alvenes og feenes nærvær" av Doreen Virtue
  • "Følelsenes forunderlige kraft" av Jerry Hicks