Den store boken om tarot

av (forfatter) og Kjell Olaf Jensen (oversetter).

Damm 2006 Innbundet

Boken starter med tarot-kortenes mangslugne historie og kortstokkens forhold til psykologi og magi. Hvert enkelt kort blir belyst og forklart, og leseren får vite hva kortene viser når de ligger riktig vei og hva det betyr når de ligger opp-ned. Bokens siste del beskriver og demonstrerer en del mønstre og måter å legge kortene på. Boken er gjennomillustrert og har stikkordregister.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2006

ISBN13 9788204128508

EAN 9788204128508

En dag etter en slitsom nynorsk eksamen og mangelen på busser hjem tok jeg turen innom Fretex fordi de har så mange bøker til latterlige lave priser.

Det burde nevnes at jeg tilsammen betalte den store sum av 80,- for disse små skattene.

• "Lær å tolke tarot - en tarotbok for begynnere" av Joan Bunning
  • "Kunsten å mestre tarot - en personlig veiviser til tarot-kortenes spennende symbolikk og tolkninger" av Juliet Sharman-Burke
  • "Den store boken om håndlesing" av Lori Reid
  • "Kinesisk astrologi - en spennende innføring i en urgammel kunst" av Derek Walters
  • "Kabbala - praktiske ritualer for healing, magi og beskyttelse" av Vanessa Lampert
  • "Følelsenes forunderlige kraft" av Jerry Hicks
  • "Astrologi - stjernehimmelen over oss, kreftene inne i oss" av Lise Fredriksen
  • "Numerologien avslører deg - om tallenes og bokstavenes mystiske betydning" av Glynis McCants
  • "Klarsynt" av Sylvia Browne
  • "Lær å meditere - kunsten å finne ro, selv-bevissthet og innsikt" av David Fontana
  • "Den store engleboken - tanker og beretninger om engler - og hvordan de berører oss" av Sophy Burnham
  • "Reisen - veien til selvhelbredelse" av Brandon Bays