Omtale fra forlaget
Boken består av en samling humoristiske tekster om 90-tallsbarna, eller Facebook-generasjonen - en generasjon med så mange valgmuligheter at den knapt klarer å velge noe som helst. Forfatteren drøfter blant annet denne generasjonens trang til å blogge om hva de spiste til frokost, å google seg selv ukentlig, å lage kitschy kortfilmer og jobbe i hippe reklamebyråer.
Forlag Aschehoug
Utgivelsesår 2010
Format Heftet
ISBN13 9788203292071
EAN 9788203292071
Serie Aschehoug pocket
Genre Humor
Omtalt tid 1990-1999 2000-2009
Språk Bokmål
Sider 234
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Forfatteren er komiker, og boka var nok ment å være morsom. Det er den ikke. I stedet serverer Rønning flere hundre sider med utfall mot personer som vil "bli noe med media", som av og til bikker over i det hatske. Mot anonyme og navngitte: "Hvor mange portrettintervjuer med Mira Craig kan vi lese før vi spyr?" Setningen for øvrig står i en petitartikkel der forfatteren tar opp det betimelige klagermålet om at det finnes for mange magasiner på Narvesen. Å, jeg ler meg ihjel, Jon Niklas Rønning. En som går så hardt ut bør være sikker på at han har sitt på det tørre.
57 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket