Finn din indre kraft

J.M. Stenersens forlag 2009 Innbundet

I denne boken presenterer forfatteren teknikker for stressmestring, avspenning og healing. Han viser hvordan man kan takle vanskelige følelser og viser enkle øvelser som gir energi. Har litteraturliste.

Hvordan kan du selv ta i bruk de helbredende kreftene, som finnes i oss alle? Audun Myskja er utdannet lege, men har alltid visst at legevitenskapen ikke kan forklare alt. Han har sett mange eksempler på at det finnes andre helbredende krefter enn de medisinske. Dette er den første boka i Norge som går grundig inn i hva healing er, og hvordan du kan lære å helbrede deg selv og hjelpe andre med trygge, velutprøvde teknikker. Boka inkluderer en gjennomgang av forskning som kan belyse om healing virker, en rekke oppdaterte referanser og et stort antall lettforståelige øvelser som du kan gjøre selv.

Forlag J.M. Stenersens forlag

Utgivelsesår 2009

ISBN13 9788272014703

EAN 9788272014703

1. Det er NÅ du lever .
    Eckhart Tolle

ØNSKER Å LESE ! ! ! Lista er stort sett et resultat av hva jeg finner her inne på bokelskere! Det er bøker jeg ikke har, og som jeg stort sett ikke finner på biblioteket her.

• "Sjel, kropp og sinn" av Paul Hougham
  • "Sannheten om mat - mat mot sykdom, mat som gir overskudd, en slankekur som virker" av Audun Myskja
  • "Aloe vera - naturens skattkammer" av Audun Myskja
  • "Stjerner & krystaller - en selvutviklingsbok" av Marianne Solberg Behn