Reisen

veien til selvhelbredelse

frigjør deg fra sykdom, smerte og følelsesmessige blokkeringer

av (forfatter) og Kari Kahrs (oversetter).

Damm 2005 Innbundet

Forfatteren har gått gjennom en selvhelbredelse for å kurere en kreftsvulst i magen. I denne boken forteller hun om den prosessen og deler teknikkene med leserne.

Så lenge vi ikke tar tak i kjernen til smerten vi opplever, lurer den følelsesmessige og grunnleggende årsaken til problemet fremdeles i kroppen, og sjansen for varig bedring er ikke stor.
Legg ut på en indre reise ved hjelp av Brandon Bays' metode, basert på hennes egne utrolige opplevelser, og frigjør deg fra vonde minner som har avleiret seg i kroppen som energi-blokkeringer. Selv ble hun kvitt en større svulst på livmoren.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2005

ISBN13 9788204120472

EAN 9788204120472

• "Hold deg ung lenger! - 10 måter å stanse aldringsklokken" av Deepak Chopra
  • "Budskap fra Pleiadene - kosmisk viten til hjelp i forandringens tid" av Barbara Marciniak
  • "Kreativ visualisering" av Shakti Gawain
  • "Livskraft - et komplett fornyelsesprogram for kropp og sjel" av Nikki Goldstein
  • "Blomstermedisin - til vekst og helbredelse" av Audun Myskja
  • "Forvandlingens vei - slik kan vi forandre verden ved å forandre oss selv" av Shakti Gawain
  • "Dans med livet - gi slipp på kontrollen og se øyeblikkets muligheter" av Susan Jeffers
  • "Sjel, kropp og sinn" av Paul Hougham
  • "Din fargetype - ditt liv" av Jette Holm
  • "Naturlig overflod - daglige tekster til inspirasjon og glede" av Sarah Ban Breathnach
  • "Trenger jeg din kjærlighet? - gi deg selv et tryggere, gladere og merm tilfredstillende liv ved hjelp av the work - en fascinerende indre utforskningsmetode for den som søker støtte og anerkjennelse" av Byron Katie
  • "Krystallenes univers - et redskap til selvutvikling" av Jette Holm