Drømmekraft

en bok om å følge hjertet, leve sant og lykkes med drømmer

Gyldendal 2011 Innbundet

Boka handler om å virkeliggjøre drømmer, enten det dreier seg om å finne tilbake til en hobby eller å starte opp egen business. Den inneholder 30 konkrete suksesstrategier, i tillegg til eksempler og gründerhistorier til inspirasjon. Forfatteren bidrar også med egne erfaringer.

Realiser drømmen din!

Mange bærer på drømmer de ønsker å virkeliggjøre, enten det er snakk om å finne tilbake til en inspirerende hobby, eller å starte egen business. Denne boken kan hjelpe deg så drømmen går i oppfyllelse.
Drømmekraft er delt inn i tre hoveddeler som handler om å finne drømmen, å forfølge drømmen og å fastholde drømmen slik at du kan leve et liv i tråd med den du egentlig er og med dine verdier.
Har du allerede funnet din drøm, men sliter med å lykkes økonomisk? I boken får du 30 konkrete suksesstrategier, i tillegg til gode eksempler og inspirerende gründerhistorier.
Forfatteren er opptatt av å se ting i en større sammenheng, blant annet ved å fokusere på den verdiskapningen kvinner bidrar med i samfunnet.

ISBN13 9788205408449

EAN 9788205408449

• "Våg livet - slik får du mot til å leve din drøm" av Ellen Vahr
  • "Syk av sukker - frisk av fett" av Dag Viljen Poleszynski
  • "Mars og Venus på sengekanten - kunsten å holde romantikken og lidenskapen levende" av John Gray
  • "Veien til lykke" av Björg Thorhallsdottir
  • "Min mors datter" av Ann O'Loughlin