Din kropp speiler ditt sinn

den sanne årsaken til smerte

av (forfatter) og Vigdis Fretheim (oversetter).

Cappelen Damm 2009 Innbundet

Boken handler om at følelsene og sinnet er forbundet med spesifikke legemsdeler og kan knyttes til ulike sykdommer. Forfatteren forklarer her hvordan kroppen viser det sinnet vet, og hvordan vi kan bruke denne forståelsen til å helbrede oss selv.

Utgivelsesår 2009

ISBN13 9788204156174

EAN 9788204156174

• "Knekk din skjebnekode - lær å arbeide med drømmer, budskap og forvarsler" av Carmen Harra
  • "Aloe vera - naturens skattkammer" av Audun Myskja
  • "Lemuria og Atlantis - er en høyere åndelig bevissthet med forbindelse til de forhistoriske sivilisasjonene i ferd med å åpenbare seg i oss?" av Shirley Andrews
  • "Når kroppen husker det du vil glemme" av Solveig Bøhle
  • "Berøring" av Peder Kjøs
  • "Pustens mirakel - helbred deg selv ved hjelp av ditt eget åndedrett" av Andy Caponigro
  • "Livet på den andre siden - jorden er ditt midlertidige oppholdssted" av Sylvia Browne
  • "Juleroser 2016" av Herborg Kråkevik
  • "Finn din indre kraft" av Audun Myskja
  • "Du har kraften i deg - "hver og en av oss har uendelige muligheter på alle livets områder"" av Louise L. Hay
  • "Julefortellinger" av Unni Lindell
  • "Historiens hemmeligheter - myter, magi og mysterier fra Atlantis til Harry Potter" av Jan Bojer Vindheim