Enda flere gullkorn fra pasientjournalen

Gyldendal 2012 Innbundet

Kjøp bøker hos haugenbok.no Kjøp eller selg boka hos Bookis!

Fra alvor til spøk

Komiske utsagn fra helsemiljøet vil ingen ende ta! Oksvold leverer sin tredje bok i serien der leger, apotekansatte, pasienter og pårørende bidrar til mye ufrivillig moro.
Eksempler fra boka:
«Vennligst undersøk fire år gamle Jon, som har vært forkjølet de siste dagene. Familiens hund har hatt en liknende hoste.»
«Hennes lekkasje skjer ved hosting, nysing og fysisk aktivitet, som f.eks. løping. Hun vil gjerne trene mer, men inkontinensen hemmer henne her. Hun har fortsatt med svømmetimene.»
«Den engelske pasienten er forvirret. I går trodde hun at jeg tenkte å kaste opp på henne. Hun gjentok "Don't spy on me!" flere ganger.»

Utgivelsesår 2012

ISBN13 9788205424791

EAN 9788205424791

Genre Humor

Klarte ikke å stå på formiddagen pga. at hun ikke hadde noen ben.

Du ler så tårene triller
Jeg har kommet frem til at listene aldri kommer til å bli ferdige, så de får oppdateres.
Kom gjerne med tips

• "Hvor er lyset om vinteren? - da Sivert valgte å avslutte livet" av Tove Irene Langsveen
  • "Minneboken - norsk nostalgi" av Mona Stenseth Larsen
  • "Vi har pissa i frysern - flere morsomme trykkfeil fra norske aviser" av Jaran Dammann
  • "Årets påskekrim - 13 kriminalnoveller fra spenningens mestere" av Johan Theorin
  • "Sitater av Per Fugelli - ikke vær et 1-tall på jorden, bry deg om flokken din" av Per Fugelli
  • "Rivertonvinnernes beste krimnoveller" av Chris Tvedt
  • "Påskekrim 2016 - 17 kriminalnoveller" av Unni Lindell
  • "Den som fiser i heisen må dø!" av Terje Sporsem
  • "Dødelig dose - krimnoveller" av Gard Sveen
  • "Magisk jul" av Line Therkelsen
  • "Flere gullkorn fra pasientjournalen - morsomme sitater fra pasientjournalen, doktorskolen og pasienter" av Morten P. Oksvold
  • "Marshmallowtesten - nøkkelen til viljestyrke" av Walter Mischel