En som deg

av (forfatter) og Heidi Grinde (oversetter).

Panta 2020 Heftet

Kan en kvinne som henne falle for en mann som ham?

Velkommen til Fifth Avenue nr. 12, en New York-bygård med en blandet samling beboere og en av byens siste håndstyrte heiser.
En dag begynner Sanji som heisoperatør i bygningen, for å hjelpe sin gamle og syke onkel. Det ingen vet, er at den kjekke, unge mannen i uniform egentlig er en fremgangsrik forretningsmann. I øverste etasje bor Chloe, en ung skuespillerinne som jobber med å lese inn lydbøker. Når Sanji og Chloes veier krysses, setter det i gang en rekke hendelser ingen kan stoppe, og livet på Fifth Avenue blir aldri det samme igjen.

Marc Levy har solgt over 40 millioner bøker!

Forlag Panta

Omtalt sted New York

Sanji kommer fra India for å ta seg av forretninger i New York. Misforståelser oppstår og han innkvarteres hos den ukjente tanta og onkelen istedenfor hotellrom på Plaza. Ingen vet at han er rik. Etter en stund oppstår problemer på jobben til onkelen, og Sanji begynner å jobbe som heisoperatør i en bygning på Fift Avenue. Der møter han Chloe, og livet blir aldri det samme igjen.

For meg ble denne dessverre litt kjedelig, men liker du en romantisk historie, burde du likevel lese denne.

Les hele omtalen her

• "Ryktet går" av Lesley Kara