Sommerdrømmen

av (forfatter) og Mona Berge (oversetter).

HarperCollins Nordic 2022 Heftet

Kathleen er åtti år gammel. Etter et ublidt møte med en inntrenger vil datteren hennes at hun skal flytte til et gamlehjem. Det er uaktuelt. Det hun ønsker seg - det hun trenger - er et eventyr.

Liza drukner i det hverdagslige familiestresset. Det siste hun trenger er at moren legger ut på en vill ferie. Det vekker upassende drømmer om litt egentid.

Martha har en kvartlivskrise. Arbeidsledig, uelsket og uinspirert. Hun får bare ikke livet til å gå på skinner.

Da Martha ser Kathleens annonse etter en sjåfør og kompanjong til en episk roadtrip gjennom Amerika, bestemmer hun seg for at denne jobben er akkurat det hun trenger. Hun er ikke verdens beste sjåfør, med ingenting er verre enn å fortsette å bo med foreldrene. Å reise med en fremmed? Problemfritt. Hvor mye trøbbel kan en åtti år gammel dame være?

Tre kvinner legger ut på en livsreise og oppdager at det aldri er for sent for et eventyr.

«Tidenes roadtrip - fantastisk gøy og vil få deg til å strekke deg etter bilnøklene.» Veronica Henry, bestselgende forfatter

«Så gøy! Inspirerende, romantisk og artig historie som beviser at det aldri er for sent for eventyr!» Our Stop

«Tankevekkende, uansett hvor gammel du er.» Woman's Weekly

«En varm historie om vennskap, glede og solskinn med budskapet om at det aldri er for sent å legge ut på nye eventyr. Tar deg med på din helt egne roadtrip.» Yours

Forlag HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2022

Genre Romantikk

Omtalt sted USA

BOKOMTALE: "Sommerdrømmen" av Sarah Morgan. Leseeksemplar fra Harper Collins :

Liza er sliten av for mange hverdager, hvor både mann og tenåringsbarn tar henne som en selvfølge. I tillegg bekymrer hun seg for moren sin, Kathleen, som er 80 år. Liza vil at moren skal flytte inn på gamlehjem, men det vil så klart ikke moren. Isteden velger hun å kjøre Route 66 fra Chicago til Los Angeles. Det er nemlig noe hun må ordne opp i. Til å kjøre leier hun inn Martha, som hater å kjøre bil.

Søt, varm og hyggelig feelgoodbok om familieforhold, romantikk og viktigheten av å bevare litt spenning i hverdagen. Fin og avslappende bok.

Jeg er en uavhengig bokanmelder som får leseeksemplarer. Anmeldelsen er min personlige mening, som jeg ikke tjener penger på.

Les hele anmeldelsen min her

• "Nordlys over Alaska" av Debbie Macomber
  • "Vintereventyret" av Sarah Morgan
  • "En mann til jul" av Jenny Bayliss
  • "Ett skritt om gangen" av Katherine Center
  • "Jenta på maleriet" av Renita D'Silva
  • "Den franske villaen" av Jennifer Bohnet
  • "Julekort fra Strandkafeen" av Lucy Diamond
  • "Mrs. Lewis - fortellingen om min kjærlighet til C.S. Lewis" av Patti Callahan
  • "Liten toroms med potensial" av Camilla Davidsson
  • "Klubben for lykkelige avslutninger" av Caroline Säfstrand