Desirèes sunne matpakkebok

av (forfatter) og Desirée Andersen (foto).

Pilar 2020 Innbundet

I Desirees sunne matpakkebok finner du over 90 oppskrifter, forslag til ferdige matbokser, gode planleggingstips og en smart matpakkeplanlegger som hjelper deg å lage mat til hele uka på maks 30 minutter. Blant oppskriftene finner du supper, smoothier, brød og knekkebrød, salater, gryteretter, smarte mellommåltider, barnas favorittoppskrifter og mye mer. Her er også flere av Desirees egne favoritter som vegetarlompepai, kickstartvaffel, proteingranola og yoghurtbagels. I tillegg gir Desirée gode råd om ernæring, matsikkerhet, oppbevaring og mye mer. Aldri mer triste skiver med svett ost - la deg inspirere til å lage sunne matpakker kjapt, enkelt og billig!

I Desirées sunne matpakkebok finner du over 90 oppskrifter, forslag til ferdige matbokser, gode planleggingstips og en smart matpakkeplanlegger som hjelper deg å lage mat til hele uka på maks 30 minutter.

Blant oppskriftene finner du supper, smoothier, brød og knekkebrød, salater, gryteretter, smarte mellommåltider, barnas favorittoppskrifter og mye mer. Her er også flere av Desirées egne favoritter som vegetarlompepai, kickstartvaffel, proteingranola og yoghurtbagels. I tillegg gir Desirée gode råd om ernæring, matsikkerhet, oppbevaring og mye mer. Aldri mer triste skiver med svett ost - la deg inspirere til å lage sunne matpakker kjapt, enkelt og billig!

Desirée Andersen er skaperen av suksessbloggen fitfocus.no. Hun står bak bestselgerne «Fit på 30 dager» (2019) og «Desirées sunne matplanlegger» (2020).

Forlag Pilar

Utgivelsesår 2020

ISBN13 9788284190259

EAN 9788284190259

• "Miniatyrmakeren" av Jessie Burton
  • "Fremdeles meg" av Jojo Moyes
  • "Dewey - bibliotekkatten som erobret småbyen og tok en hel verden med storm" av Vicki Myron
  • "Som pesten - roman" av Hanne-Vibeke Holst
  • "Arbeidsnever - noveller" av Jan Kristoffer Dale