Arr

av (forfatter) og Thomas Enger (forfatter).

Bonnier norsk forlag 2022 Innbundet

Fjerde bok i den bestselgende serien om Alexander Blix og Emma Ramm.

Serien er en favoritt både blant leserne og kritikerne, og Nullpunkt ble nettopp nominert til Petronia Award. Serien har tilsammen solgt over 200.000 eksemplarer i Norge.

Alexander Blix er en slagen mann. Etter å ha blitt dømt for å ha hevnet datterens død, er han plassert i et av landets høysikkerhetsfengsler. På innsiden utnytter de andre fangene enhver mulighet til å utfordre og fornedre den tidligere politietterforskeren. Det går tidvis hardt for seg.
På utsiden har gamle kollegaer satt i gang jakten på en fryktet drapsmann. Walter Kroos har rømt fra fengselet i Tyskland og har krysset grensene på vei nordover. Den eneste forbindelsen politiet har funnet til Norge er en medinnsatt på Blix sin avdeling. Nå ønsker de innsidehjelp fra politimannen.
Journalisten Emma Ramm er en av de få på Blix sin besøksliste. Hun blir hans allierte når Blix må koble tråder mellom fortid og nåtid, og mellom innsiden og utsiden av fengselsmurene. Sporene leder til Osen, en skogsbygd 15 mil nord for Oslo, hvor flere av innbyggerne bærer på dødelige hemmeligheter og sitter med dype arr.

Forlag Bonnier norsk forlag

Utgivelsesår 2022

Enkel, lettlest og fengende krim!

Jeg digger disse bøkene og slukte denne også.