Verdt å vite (trur eg)

Gyldendal Tiden 2002 Innbundet

Dette er ei oppslagsbok frå A til W. Da forfattaren voks opp, syntes han (og dei fleste med ham) at det meste var ganske enkelt. Og ville ein forstå eller vite meir enn det foreldra kunne fortelje eller det ein lærte på skulen, så fanst det gode kunnskapsbøker der ein kunne slå opp og finne ut resten. I denne boka har forfattaren prøvd å tenkje seg kva som er verdt å vite. Sjølvsagt ikkje alt. Ein må gjere eit hardt utval. Og i mange tilfelle er det viktigaste ikkje kva som blir forklart, men måten det blir forklart på.

En samling korte, informative og humoristiske artikler om emner forfatteren mener det er verdt å vite noe om. Med denne boka skriver Ragnar Hovland seg inn i en stolt, men dessverre ganske så glemt tradisjon: Den kloke erfarne tar på seg oppgaven å rettlede de uvitende unge. Det er subjektivt, ikke så rent lite humoristisk og på alle vis matnyttig. Det handler om intet mindre enn De Viktige Ting i livet. Og det er det sannelig ikke alle bøker som gjør.

Forlag Gyldendal Tiden

Utgivelsesår 2002

ISBN13 9788205279476

EAN 9788205279476

Genre Humor

Når Ragnar Hovland kjem med eit oppslagsverk om det viktige i livet, så må det jo bli både glimrande og løye... flirte godt og ofte av "Verdt å vite (trur eg)"

Det er forskjell på kvardag og fest, men forskjellen er ikkje alltid så stor.

• "Åleine i Alpane - 20 bøker" av Ragnar Hovland
  • "Alltid fleire dagar ; Mercedes" av Ragnar Hovland
  • "Norske gleder" av Ragnar Hovland
  • "Mercedes" av Ragnar Hovland
  • "Åleine i Alpane - prosa i utval" av Ragnar Hovland
  • "Katten til Ivar Aasen møter hunden frå Baskerville - og andre dikt" av Ragnar Hovland
  • "Dr Munks popleksikon" av Ragnar Hovland
  • "Under snøen" av Ragnar Hovland