Alltid fleire dagar ; Mercedes

Samlaget 1993 Innbundet

To romanar om ungdom. I debutromanen "Alltid fleire dagar" møter vi ei rekkje tenåringar. Blant personane er og ein katt som interesserer seg for westernfilmar. Moderne musikk toler han ikkje. Det gjer derimot fire unge menn, som og har sans for jenter og brennevin. Om å vekse opp frå gut til mann. I "Mercedes" møter vi 14 år gamle Pål. Mora forsvinn etter at faren har prøvd å treffe henne med kaffikanna. Pål sin nye situasjon er ikkje enkel å takle. Men så møter han Mercedes, ei jente som han skjønar har større problem enn han sjølv. Verre kan det vel ikkje bli.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 1993

-Så får du deg ei lita smule av kapitalismen si kake du også.
-Ja, sa eg. - Eg får blåse ut stearinlyset på toppen.

Det er så flott når venner, bekjende og ukjende legg ut ein heil haug av bøker på Facebook og blogger, og skriv at dei skal seljast. Alle bøkene på denne lista kosta mellom 5-35 kroner. Eg fekk karra til meg fire bøker som eg har tenkt at eg skal skaffe meg. Alt saman for 80 kroner :)