Syden

Gyldendal 2003 Heftet

På tross av opplevingane på sin første Syden-tur saman med foreldra, har forfattaren reist tilbake til Syden, denne merkelege solrike plassen som finst uavhengig av alt anna. Med utgangspunkt i reisekatalogar frå charterturismens barndom, forsøker han å finne restane av den store Syden-draumen.

«Glimrende satire om nordmenns forhold til landet Syden.»
Tom Hovinbøle, Dagbladet

«Min første Syden-tur gjekk til ei spansk ferieøy med foreldra mine. Dette var ikkje ein av dei Syden-plassane der du berre finn fulle sexgalne skandinaviske tenåringar. Dette var ein av dei Syden-plassane der du berre finn fulle middelaldrande tyskarar. Kvar kveld underheldt gjestane kvarandre på hotellet. Under ei gigantisk discokule spratt litt for tjukke og absurd brune tyske menn med skjørt og parykk omkring og framførte sketsjar med overdriven bruk av bananar som rekvisittar.»Dette første møtet med verda utanfor Norden kunne lett gitt den unge Are Kalvø eit dårleg forhold til Syden. Likevel har Kalvø fleire gongar reist tilbake til Syden, denne merkelege, solrike plassen som finst uavhengig av alt anna. No har han reist til Syden for å skrive bok. Med kofferten full av reisekatalogar frå charterturismens barndom, fast bestemt på å finne restane av den store Syden-draumen.«Boken er gjenkjennelig for hver eneste nordkvinne og -mann, fra 0 år opp til oldemor; vi har vært i Syden hele gjengen?»Klaus Joachim Sonstad, Adresseavisen« ? utsøkt underhaldning?»Turid Kjetland, Bergens Tidende«Are Kalvø avleverer våken, vilter og adspredt Syden-satire, men ikke mer mobbete enn det vi tåler og fortjener.»Per Haddal, Aftenposten

Utgivelsesår 2003

ISBN13 9788205310582

EAN 9788205310582

Serie Gyldendal pocket

Genre Humor

Hørte denne på lydbok, hvor Are Kalvø selv leser og har ledd høyt flere ganger. Elsker den tørrvittige, observerende humoren hans.

Himmelen er engelsk politi, tyske mekanikarar, franske kokkar og italienske elskarar, i eit samfunn organisert av sveitsarar.
Helvete er engelske kokkar, tysk politi, franske mekanikarar og sveitsiske elskarar, i eit samfunn orginasert av italienarar.

....i periodar gjekk dei tøffaste gutane på skulen rundt med hemmeligheitsfulle blikk og lommene fulle av løvetann. Dei viste ein leikelyst og verketrong i omgang med alle naturens vekstar som var endelaus så lenge det handla om rus. Og dei satt heilt stille med fullstendig tomme ansiktsutrykk når dei fekk spørsmål i naturfagtimen. Då mangla dei heilt motivasjon.

• "Absolutt Oslo" av Are Kalvø
  • "Nød - roman" av Are Kalvø
  • "Å" av Knut Nærum
  • "Krig! - roman" av Knut Nærum
  • "Krig og fred og religion og politikk og sånn" av Anne-Kat Hærland
  • "Dumme hvite menn - og andre dårlige unnskyldninger for nasjonens tilstand" av Michael Moore