Syden

Gyldendal 2002 Innbundet

På tross av opplevingane på sin første Syden-tur saman med foreldra, har forfattaren reist tilbake til Syden, denne merkelege solrike plassen som finst uavhengig av alt anna. Med utgangspunkt i reisekatalogar frå charterturismens barndom, forsøker han å finne restane av den store Syden-draumen.

Syden er draumanes land. Are Kalvø har vore der, og her fortel han om det han fann. Gled dykk! Kven reiser til Syden? Kva betyr Syden for nordmenn? Kor ligg Syden? Are Kalvø har vore der, og kan slå fast at "Syden er ein annan plass". Når Syden vert omtala i reisekatalogar, minner det han veldig om den vesle tettstaden Moltustranda i Møre og Romsdal: ein liten fiskarlandsby ute ved havet, der tida har stått stille. Men Syden er ikkje Moltustranda, Syden er raudvin midt på dagen, parasolldrinkar, sandstrender og grisefestar. Syden er draumanes land. Are Kalvø har vore der, og her fortel han om det han fann. Gled dykk! Are Kalvø er humorist, kjend frå mellom anna "Hallo i uken" i NRK-radio, revyar og ei rekkje bøker, blant anna Bibelen 2, som kom ut våren 2002.

Utgivelsesår 2002

ISBN13 9788205306288

EAN 9788205306288

Genre Humor

Hørte denne på lydbok, hvor Are Kalvø selv leser og har ledd høyt flere ganger. Elsker den tørrvittige, observerende humoren hans.

Himmelen er engelsk politi, tyske mekanikarar, franske kokkar og italienske elskarar, i eit samfunn organisert av sveitsarar.
Helvete er engelske kokkar, tysk politi, franske mekanikarar og sveitsiske elskarar, i eit samfunn orginasert av italienarar.

....i periodar gjekk dei tøffaste gutane på skulen rundt med hemmeligheitsfulle blikk og lommene fulle av løvetann. Dei viste ein leikelyst og verketrong i omgang med alle naturens vekstar som var endelaus så lenge det handla om rus. Og dei satt heilt stille med fullstendig tomme ansiktsutrykk når dei fekk spørsmål i naturfagtimen. Då mangla dei heilt motivasjon.

• "Absolutt Oslo" av Are Kalvø
  • "Nød - roman" av Are Kalvø
  • "Å" av Knut Nærum
  • "Krig! - roman" av Knut Nærum
  • "Krig og fred og religion og politikk og sånn" av Anne-Kat Hærland
  • "Dumme hvite menn - og andre dårlige unnskyldninger for nasjonens tilstand" av Michael Moore