Sommerfuglrommet

av (forfatter) og Benedicta Windt-Val (oversetter).

Cappelen Damm 2019 E-bok

«Et herskapelig hus. En eventyrlig barndom. En ødeleggende hemmelighet»

Posy Montague bor fortsatt på familiens vakre eiendom, Admiral House, der hun tilbrakte en lykkelig barndom og fanget sommerfugler sammen med sin kjære far. Her oppdro hun også sine egne barn. Til tross for de gode minnene og den praktfulle hagen hun har brukt tjuefem år på å anlegge, er huset i ferd med å forfalle, og Posy vet at tiden er inne for å selge.

Så dukker plutselig Freddie, hennes store kjærlighet som forlot henne for femti år siden, opp. Posy har allerede nok bekymringer, for sønnen Sam mislykkes som forretningsmann og yngstesønnen Nick er brått tilbake etter ti år i Australia. Posy er skeptisk til Freddies fornyede interesse, men det hun ikke vet, er at både han og Admiral House skjuler en ødeleggende hemmelighet.

«En gripende historie om familiehemmeligheter, tapt kjærlighet og nye sjanser.»

ISBN13 9788202632434

EAN 9788202632434

Omtalt sted England

Dessuten hadde jeg hele samlingen av Encyclopaedia Britannica å lese i. Jeg hadde gjort meg ferdig med de to første bindene, men det var toogtyve igjen, så jeg regnet ikke med å bli ferdig før jeg var voksen.
(Posy 7 år)