Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren setter spørsmålstegn ved begrepet "lavpris" i norsk dagligvarebransje, og forsøker å svare på hvordan så mange har kunnet bli så rike av å drive med lavpris i Norge. I følge forfatteren henger de høye prisene, maktkonsentrasjonen og det dårlige vareutvalget sammen med ett forhold; mangel på reell konkurranse i markedet. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forfatteren setter spørsmålstegn ved begrepet "lavpris" i norsk dagligvarebransje, og forsøker å svare på hvordan så mange har kunnet bli så rike av å drive med lavpris i Norge. I følge forfatteren henger de høye prisene, maktkonsentrasjonen og det dårlige vareutvalget sammen med ett forhold; mangel på reell konkurranse i markedet. Har litteraturliste.
Forlag Kagge
Utgivelsesår 2008
Format Innbundet
ISBN13 9788248908067
EAN 9788248908067
Omtalt sted Norge
Språk Bokmål
Sider 175
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!