Renere liv

ren mat, naturlig skjønnhet, grønt hjem, økofashion

av (forfatter) og Birgitte Magnussen (forfatter).

Cappelen Damm 2014 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp bøker hos haugenbok.no Kjøp boka hos Bookis! Kjøp boka hos ark.no

Utgivelsesår 2014

ISBN13 9788202447175

EAN 9788202447175

Jeg og Alona syns ikke noe om å sette oss nyttårsforsetter som vi sikkert uansett ikke hadde gjennomført så vi fant ut at vi heller kunne sette oss noen mål for det nye året. Og det første vi gjorde var å skrive ned en liten liste med bøker vi ønsket å få lest i 2016.
Så her er min liste, den virker litt liten men de to første bøkene er ganske tykke med små bokstaver og for meg tar det lang tid å lese sånne bøker. Jeg kommer helt sikkert til å lese andre bøker også, spesielt julebøker når den tid nærmer seg, men jeg ønsket å skrive ned noen bøker som jeg faktisk får lest i 2016.

Les mer og se bilder her

Her er bøkene jeg leste i 2019, kanskje også noen lydbøker.

• "Kjøkkenhage - dyrk økologisk for norsk klima" av Kirsty McKinnon
  • "Fermentering - mat og drikke for glade tarmer og gode smaker!" av Gry Hammer
  • "En vakrere verden er mulig" av Charles Eisenstein
  • "Gratis mat - 50 ville og velsmakende vekster" av Ellen-Beate Wollen
  • "Pusten - hvordan puste deg trygg, sunn og avslappet" av Nina Hanssen
  • "Rolig og oppmerksom som en frosk - øvelser i mindfulness for barn" av Eline Snel
  • "Pillebefinnende - hva vet vi om medisinene vi tar?" av Niels Christian Geelmuyden
  • "Urter for kropp og sjel - gode råd om økologisk dyrking og bruk av urter til mat, medisin og kosmetikk" av Jekka McVicar
  • "Boken om høysensitivitet - veien fra sårbarhet til ressurs" av Trond Edvard Haukedal
  • "Pust for livet - det viktigste helsegrepet du kan ta" av Marianne Magelssen
  • "Postapokalypse nå! - håndbok i overlevelse" av Anne Linn Kumano-Ensby