Pepp-effekten

teknikker som gir deg mer energi og livsglede

Noras Ark 2000 Innbundet

Boken gir en innføring i avspenning og positiv tenkning, og viser hvordan du kan tilpasse grunnteknikkene til dine spesielle behov. Den lærer deg teknikker som gjør deg i stand til å takle stress bedre, gir parforhold ny giv, forbedrer søvnen, øker kreativiteten, bedrer kommunikasjonen m.m. Har litteraturliste.

Historien vil ha det til at Albert Einstein fikk inspirasjon til relativitetsteorien mens han lå og slumret i badekaret - en av hans favorittaktiviteter. Han hadde forstått at pauser er viktige for både tankene og kroppen.Det moderne, travle mennesket i konstant tidsklemme er ikke like flink til å stoppe opp for å hente seg inn igjen. Vi tror at det krever mye tid - som vi i utgangspunktet har for lite av. Men det er ikke mye som skal til. Ved hjelp av enkle metoder og knep kan du i løpet av kort tid gjenvinne energien og dermed få større livsglede. Du vil snart oppdage at de få minuttene er vel anvendt tid. Denne boka lærer deg teknikker som gjør deg i stand til å takle stress bedre gir parforholdet ny giv forbedrer søvnen forebygger hjerte-karsykdommer styrker selvtillit og selvfølelse øker din kreativitet bedrer din konsentrasjonsevne og gjør deg mer effektiv øker din motivasjon og arbeidsglede bedrer kommunikasjonen styrker deg som leder Erik Møller gir deg en innføring i avspenning og positiv tenkning, og viser deg hvordan du kan tilpasse grunnteknikkene til dine spesielle behov. Poenget er å finne fram til teknikker som fungerer for deg.

Forlag Noras Ark

Utgivelsesår 2000