Nesten menneske

biografien om Julius

Samlaget 2017 Innbundet

Tankevekkjande og rørande om sjimpansen Julius.

Sjimpansen Julius fekk ein vond start på livet. Avvist av mora og med ein valdeleg far måtte han flytte inn hos to menneskefamiliar.

Gjennom TV blei Julius ein norsk A-kjendis på 80- og 90-talet. Men han sleit med å finne plassen sin i flokken. I dag lever Julius som alfasjimpanse og tobarnsfar. Han er framleis Noregs mest kjende dyr.

Som første dyr i Noreg får no Julius sin eigen biografi. Ved hjelp av internasjonal sjimpanseforsking prøver Fidjestøl å finne ut kva som går føre seg i hovudet på ein sjimpanse som Julius. Det har blitt ei fascinerande og tankevekkjande historie, om det evige spelet om status og makt, om kjærleikslengt og sex, om einsemd, død og sorg.

Gjennom forteljinga om livet til Julius får vi eit unikt innblikk i kva det vil seie å vere nesten menneske.

Forlag Samlaget

ISBN13 9788252192568

EAN 9788252192568

Omtalt person Julius

Språk Nynorsk

Interessant, men også vondt å lese om livet til Julius som kjendissjimpanse. Lærte mye om sjimpanser generelt, som nå er rødlista. Verdt å lese.

• "Svart vann" av Joyce Carol Oates
  • "Skeivt ut - reiser i homofobiens land" av Pål Vegard Hagesæther
  • "Den 13. engelen" av Sylvelin Vatle
  • "Tiden er ilden vi brenner i - roman" av Thomas Marco Blatt
  • "Den enøyde kaninen" av Christoffer Carlsson
  • "Om vi heftes underveis - krigsseilerne og deres familier" av Kristine Storli Henningsen
  • "Mørke dyr - roman" av Janne-Camilla Lyster
  • "Udødelighetens historie - fra Jesus' oppstandelse til zombier, antioksidanter og barn i ilden" av Dag Øistein Endsjø
  • "Krigeren på fanget - dikt" av Hege Woxen
  • "Den som fiser i heisen må dø!" av Terje Sporsem