Nazibruden

en sann historie

av (forfatter), Jessika Devert (medforfatter) og Mona Berge (oversetter).

HarperCollins Nordic 2017 Innbundet

«Jeg heter Anna-Lena Joners Larsson, og en periode i livet var jeg nazist.» Anna-Lena var lei av å flakke rundt og hadde endelig funnet hjem. Hun hadde truffet Erik, som fikk henne til å le, leve og tro på kjærligheten igjen. At han var nazist og sanger i et hvitt makt-band, betydde ingenting. Men da visste hun ikke at han skulle føre henne inn i en ny verden, langt fra både henne selv og hennes venner. I Nazibruden forteller Anna-Lena Joners Larsson historien om sitt liv som nazist. Men også om hvordan hennes barn ga henne et nytt syn på livet og den vanskelige veien ut av bevegelsen. En sterk, gripende og høyaktuell historie om en mørk del av samfunnet vårt. JESSIKA

Forlag HarperCollins Nordic

• "Mannual - det jeg og andre menn tenker, men ikke sier" av Adam Schjølberg
  • "Barneranerne" av Anne-Britt Harsem
  • "Klarsynt - åndelig hjelp i uløste kriminalsaker" av Per Asle Rustad
  • "Lothepus - går det til helvete, så går det til helvete" av Leif Einar Lothe
  • "Den usynlige krigen - historien om Eva - og vold mot kvinner og barn i norske hjem" av Jon Gangdal
  • "Psykehus" av Drea Karlsen
  • "Bestefar på rømmen" av David Walliams
  • "Kvinnen i Isdalen - nytt lys over norgeshistoriens største kriminalgåte" av Dennis Zacher Aske