Logicomix

en storstilet jakt på sannheten

av (forfatter), Christos H. Papadimitriou (forfatter), Alecos Papadatos (illustratør), Annie Di Donna (illustratør) og Bjørn Alex Herrman (oversetter).

Arneberg 2011 Heftet

Boka handler om matematikeren og filosofen Bertrand Russells liv og hans søken etter det logiske grunnlaget for matematikken. På sin vei møter han anerkjente tenkere som Gotlob Frege, David Hilbert, Kurt Grödel og Ludwig Wittgenstein.

Forlag Arneberg

ISBN13 9788282200288

EAN 9788282200288

Omtalt person Bertrand Russell

Fantastisk fortelling og meta-fortelling i teikneserieform. Effektiv og sjarmerande strek. Eg klarer ikkje å vera heilt ueinig med logikaren Christos, som i rammefortellinga fortel at han saknar ei nærmare forklaring av ideane til dei teikneserien handlar om, men forfattarane føregrip på briljant vis kritikken min: Forfattaren forklarer at dette ikkje er ein teikneserie om logikk, men om logikarar.

Eg må definitivt læra meg meir om logikk, filosofihistorie og særleg Bertrand Russell etter dette. Slik sett har vel kanskje Logicomix oppnådd alle måla sine: Engasjert meg i det historiske dramaet, og vekka nysgjerrigheita mi for ideane som ligg til grunn. Ein stor fortellarkunstnarisk prestasjon, utan tvil!

• "Livet er til å holde ut, tross alt - en billedroman" av Seth
  • "Frida Kahlos papegøye" av Jason
  • "Fem tusen kilometer i sekundet" av Manuele Fior
  • "Monsieur Jean" av Philippe Dupuy
  • "Mare Frigoris" av Tor Ærlig
  • "En hyllest til sauen - fortellinga om det lille dyret som bygde landet" av Anna Blix
  • "Kikkeren - tegnede noveller" av Yoshihiro Tatsumi
  • "En sommer med Proust" av Laura El Makki