Kvinnen

når det unaturlige blir naturlig

Publica 2012 Innbundet

Hvorfor forteller ikke menn om overgrep? Trolig fordi dette er tabu. Men det er ikke flaut å fortelle om at man har bodd sammen med noen som ikke kan styre sitt eget sinne. Vidar Golden forteller en gripende historie basert på egne erfaringer: "Jeg visste ikke da at jeg selv utsatte meg for noe som skulle straffe meg på en måte jeg aldri vil glemme. Spor og arr i sjelen som aldri vil leges, en smerte som aldri vil forlate meg, som jeg må bære med meg for hver dag jeg lever og som for alltid vil prege mitt forhold til det andre kjønn." Vidar Golden (f.1955) er oppvokst og bosatt i Fredrikstad. Han er aktiv skribent i aviser og på nett. Kan av venner bli betegnet som eksentrisk med sterke meninger.

Forlag Publica

Genre Personlige beretninger

Dette er en karismatisk bok som må oppleves!
Vidar Golden skriver sannheten om kvinnen som driver psykisk mishandling av mannen!
Anbefales til alle!

Chatt med forfatteren her her

Årets bok!

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

Jeg søkte igjen på Internett om dette med psykopati og narsissisme, og det var Kvinnen jeg leste om. Nesten ordrett ble Kvinnen beskrevet slik jeg hadde lært henne å kjenne.

Jeg prøvde å forklare at grunnen til at jeg nå flyttet, var på grunn av hennes manglende kontroll på temperamentet sitt. Hun så uforstående på meg, som om hun ikke kjente seg igjen i det jeg sa.
- Husker du ikke alle de gangene du har vært rasende? spurte jeg overrasket.
Hun ristet på hodet. Det forpinte uttrykket hun hadde i ansiktet fortalte meg at hun snakket sant. Hun kunne jo være direkte farlig, tenkte jeg for meg selv.

Bøker jeg har lest.

Hva kan skje når man stikker hodet fram og skriver en bok som handler om ting ingen vil snakke om?
Mye, veldig mye.....

• "Jeg elsker deg og jeg finner deg uansett" av Jon Gangdal
  • "Jeg tenker nok du skjønner det sjøl - historien om Christoffer" av Jon Gangdal
  • "Drageløperen - tegnet roman" av Khaled Hosseini