Judaskysset

kriminalroman

Gyldendal 2015 Innbundet

Det går alltid an å falle dypere

Mikael Wulf er politimann ved Kriminalvakta, Oslo-politiets frontlinje overfor grov voldskriminalitet. Han tilkalles ved brå død, likfunn og voldtekter.
En dag rykker han ut på et overdosedødsfall på Oslo S, et dødsfall som viser seg å være et mulig drap. Den døde har delt leilighet med Mikael Wulfs narkomane fosterbror William, som er forsvunnet. Det samme er det tredje medlemmet av kameratgjengen. Og et stjålet parti heroin. Som noen vil ha tilbake for enhver pris.
Mikael frykter at fosterbroren er i alvorlig fare og begynner på egen hånd å utforske rusmiljøet rundt Oslo S. Sporene leder ham ut på en svart odyssé, i katakombene under Sentralstasjonen, i gamle etterlatte tollceller, og inn i sitt eget sinns mørke.

Utgivelsesår 2015

ISBN13 9788205476516

EAN 9788205476516

Det er en bra historie, og et troverdig plott, men jeg savner mer spenning slik som de andre bøkene hans!