Ingenting er umulig

om utfordringer, mestring, viljestyrke og fellesskap

av (forfatter), Bjørn Atle Eide (forfatter) og Matti Bernitz (foto).

Kagge 2022 Innbundet

Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid.

I boka forteller obersten i tv-suksessen Kompani Lauritzen historien bak de mange utfordringene deltakerne møter, og om det unike fellesskapet, mestringsfølelsen og opplevelsene de får. Med bakgrunn i egne erfaringer fra Forsvaret og andre arenaer og erfaringene fra tre sesonger med Kompani Lauritzen, forklarer Dag Otto Lauritzen hvordan viljestyrken virker, og gir konkrete tips og råd om hvordan leseren selv kan hente frem krefter de ikke aner at de har, for å utfordre og utvikle seg selv. I boka forteller også flere av deltakerne om sine erfaringer fra Kompani Lauritzen, leserne tas med «behind the scenes», og vi får høre mer om metodene som brukes for å skape en av TV 2s største seersuksesser. Boka har forord av Norges forsvarssjef Eirik Kristoffersen.

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2022

BOKOMTALE: Ingenting er umulig av Dag Otto Lauritzen. Leseeksemplar fra Kagge

Da Kompani Lauritzen rullet over Tv-skjermen, var det lørdagsmiddag i stua, og familiekos for alle sammen. Det har nå kommet tre sesonger, men folket vil ha mer! Mens vi venter på nye episoder, kan vi nå fylle mellomrommet med en bok. Dag Otto Lauritzen har, i samarbeid med Bjørn Atle Eide, gitt ut bok.

Fin bok, som er illustrert med fargerike, flotte bilder tatt fra scener i programmet.

Les hele omtalen min her

• "Nattsangeren" av Johanna Mo
  • "Abida Raja - frihetens øyeblikk" av Håkon F. Høydal