Flawless

2010 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Den mystiske "A" forsetter å terrorisere de fire vennene Aria, Emily, Spencer og Hanna.. "A" kjenner deres dypeste hemmeligheter, men den verste hemmeligheten er så skandaløs og fryktelig at den kan ødelegge livene deres.

Spencer stole her sister's boyfriend. Aria is brokenhearted over her English teacher. Emily likes her new friend Maya . . . as much more than a friend. Hanna's obsession with looking flawless is making her sick. And their most horrible secret yet is so scandalous that the truth would ruin them forever.And why shouldn't I tell? They deserve to lose it all. With every crumpled note, wicked IM, and vindictive text message I send, I'll be taking these pretty little liars down. Trust me, I've got enough dirt to bury them alive.

Serie Pretty little liars (2)

Genre Spenning

Omtalt sted Pennsylvania

Dette er første boken i en serie om de 5 bestevenninnene Alison, Aria, Hanna, Spencer og Emily. En dag forsvinner Alison og resten av vennegjenger går i oppløsning. Noen år senere begynner jentene og få noen tekstmeldinger fra en person som kaller seg A. Kan det være Alison som har kommet tilbake? En dag begynner arbeidere å grave i hagen til Alison og der finner de liket av henne.
Jeg synes boken er helt grei, det er noe som skjer hele tiden og man blir ikke lei av å lese. Så dette er en bok jeg anbefaler for ungdommer spesielt.

Tittelen sier det meste.

Alle bøker lest i 2012 ^^,