Utrolig

av (forfatter) og Torleif Sjøgren-Erichsen (oversetter).

Gyldendal 2010 Innbundet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Den mystiske "A" har gjort de privilegerte livene til venninnene Aria, Spencer, Hanna og Emily til et mareritt. Emily er blitt sendt til den strenge familien sin i Iowa, Aria må bo sammen med faren sin, Spencer frykter at hun kan ha hatt noe med Alisons død å gjøre og Hanna har havnet på sjukehuset fordi hun visste for mye.

Mørkt, mystisk og glamorøst -- det er bare utenpå de små, søte løgnerne er perfekte!

Bak de storslagne fasadene i Rosewood, der det dufter av epler og Chanel No. 5 og svømmebassengene glitrer i de vakre hagene, er ingenting som det ser ut til. Det var her, da de gikk i sjuende, at fem bestevenninner delte alt ? de stiligste klærne, den lekreste sminken, og de innerste, mørkeste hemmelighetene sine. For Aria, Spencer, Hanna og Emily var alt nesten for godt til å være sant. Og så en dag er Alison, den mest perfekte av dem alle, sporløst borte.Nå har en som kaller seg A gjort de privilegerte livene deres til levende mareritt. Emily er blitt sendt av gårde til den ultrastrenge familien sin i Iowa. Aria må bo sammen med faren og den grusomme dama hans. Og Spencer frykter at hun kan ha hatt noe med Alisons død å gjøre. Men Hannas skjebne er likevel den verste ? hun klamrer seg til livet i en sykehusseng fordi hun visste for mye.Når As trusler stadig blir farligere og Alisons morder fremdeles går løs, skjønner jentene at de må gjøre noe før de selv blir As neste ofre. Vil det endelig bli en slutt på marerittet ? eller er dette bare begynnelsen?

ISBN13 9788205398177

EAN 9788205398177

Serie Små, søte løgnere (4)

Genre Spenning

Omtalt sted Pennsylvania

The thing was, being perfect didn't mean anything if it wasn't real.

Hun var tross alt Hanna Marin. Og hun var fabelaktig.