Rått

av (forfatter) og Torleif Sjøgren-Erichsen (oversetter).

Gyldendal 2011 Innbundet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Venninnene Aria, Spencer, Hanna og Emily har betalt en høy pris for det de har gjort. Men én gang en liten løgner alltid en løgner. Hanna er villig til å gjøre alt for å bli den mest populære jenta, og Spencer graver i familiehemmeligheter. Emily tenker bare på sin nye guttekjæreste og Aina er litt for begeistret for morens smak når det gjelder menn.

De burde ikke, de vet det, de kan bare ikke la vÃ.re ...

I idylliske Rosewood, Pennsylvania, der Ã.revarmere fra Burberry holder diamantbesatte Ã.rer varme, har fire pene jenter vÃ.rt veldig slemme â..
High school-elevene Hanna, Spencer, Aria og Emily har alle betalt en hÃ.ypris for det de har gjort. En som kalte seg â..Aâ.. forfulgte dem i mÃ¥nedsvis og avslÃ.rte de mÃ.rkeste hemmelighetene deres. Men nÃ¥ nÃ¥r â..Aâ.. er blitt avslÃ.rt, kan jentene endelig vende tilbake til de privilegerte og behagelige livene sine.
Men â.. én gang en liten lÃ.gner, alltid en liten lÃ.gner â.. og disse jentene kan bare ikke la vÃ.re. Hanna er villig til Ã¥ gjÃ.re alt for Ã¥ bli den mest populÃ.re jenta i Rosewood. Spencer graver i familiehemmeligheter. Emily kan ikke la vÃ.re Ã¥ tenke pÃ¥ sin nye guttekjÃ.reste. Og Aria er litt for begeistret for morens smak i menn â..
Mens hemmelighetene blir mÃ.rkere og skandalene saftigere, er konsekvensene iferd med Ã¥ bli drepende. Jenter som fortrenger fortidens feil, er dÃ.mt til Ã¥ gjenta dem. Og i Rosewood er det alltid noen som fÃ.lger nÃ.ye med â..

ISBN13 9788205402379

EAN 9788205402379

Serie Små, søte løgnere (5)

Genre Spenning

Omtalt sted Pennsylvania