En liten bok om indre ro

enkle øvelser som gir balanse og harmoni

av (forfatter), Abigail Read (illustratør) og Marie Lexow (oversetter).

Memo 2018 Heftet

Gjør deg fri fra stress og uro. Finn din indre ro og opplev mer balanse og harmoni i hverdagen.
I denne boken viser Ashley Davis Bush hvordan vi kan finne vår egen kilde til indre ro og fredfullhet - selv under de mest stressende og vanskelige omstendigheter - ved å bruke teknikker og strategier som stillhet, meditasjon, mindfulness, bevegelser, pusteøvelser, visualisering, kreativitet og tanker. Metodene du lærer i denne boken vil du kunne ha nytte av resten av livet. De kan blant annet hjelpe deg til å få bedre selvfølelse, oppleve mer glede, bli mer kreativ og harmonisk, mestre vanskelige følelser, angst, stress, sykdom og sorg.
Les boken fra A til Å, eller slå opp på tilfeldige sider, tenk gjennom teksten og sitatene, og gjør øvelsene i den rekkefølgen som passer best for deg. Denne vakre, lille boken er selvsagt også den perfekte gaveboken!

Ashley Davis Bush har arbeidet som psykoterapeut i 30 år, og driver i dag en privat praksis i New Hampshire i USA. Hun har gjennom mange år fordypet seg i Østens og Vestens kontemplative tradisjoner. Ashley Davis Bush skriver artikler for The Huffington Post om emner som sorg, relasjoner, stresshåndtering, selvutvikling og helse.

Forlag Memo

Utgivelsesår 2018