Du er sterkere enn du tror

av (forfatter) og Björg Thorhallsdottir (illustratør).

Aschehoug 2017 Innbundet

Björg Thorhallsdottir er en av landets mest folkekjære kunstnere. Ved å by på egne livserfaringer i bilder og tekst ønsker hun å gi folk mot til å være seg selv og tørre å følge drømmene sine.

I denne boken gir Björg deg 60 nye kunstverk og historiene om hvorfor akkurat disse bildene ble til.

«En del av livsreisen handler om å bli kjent med seg selv, og stadig utvikle seg som menneske - slik at vi igjen kan bety noe for andre. Når vi deler med andre, lærer vi også noe om oss selv. Og jeg inspireres kontinuerlig av den verden og de menneskene jeg møter på min vei. Vi speiler oss i hverandre. Derfor velger jeg å leve et liv uten maske, og deler mine gleder og sorger gjennom de fargene som passer til dagen min. Jeg håper det kan bety noe også for dagen din.»

ISBN13 9788203296833

EAN 9788203296833

Genre Biografisk litteratur

Omtalt person Björg Thorhallsdottir

• "Veien til lykke" av Björg Thorhallsdottir
  • "Skogen den grøne - dikt for barn" av Ruth Lillegraven
  • "Vi som er døde - dikt" av Karin Fossum
  • "Skogens historie - og den besværlige trangen til å spore ulv" av Reidar Müller
  • "Jeg håper noen kan høre meg" av Alice Oseman
  • "Julenoveller - 21 nye og klassiske noveller fra norske forfattere" av Lars Saabye Christensen
  • "Et sted skinner det - roman" av Vibeke Riiser-Larsen
  • "Sunn tarm, klart hode - hvordan gode tarmbakterier beskytter og reparerer hjernen din" av David Perlmutter
  • "Sammen" av Andy Jones
  • "Alle disse dagene" av Tove Braathen