Ungdomskilden

12 gode valg for livet

av (forfatter) og Tove Breistein (foto).

J.M. Stenersens forlag AS 2017 Innbundet

Det beste i livet gjenstår.

Legen Audun Myskjas budskap i denne boka er at det er mye vi kan gjøre selv for å holde oss unge og friske - uansett om vi er 30 eller 90. Det er nemlig aldri for sent. Ved å bruke kunnskapen du får i denne boka, kan du ta de riktige valgene nå og sørge for at årene som kommer blir gode.

Forlag J.M. Stenersens forlag AS

ISBN13 9788272016332

EAN 9788272016332

Vanligvis orker jeg ikke lese ferdig slike bøker, de er ofte fulle av pjatt og tull, men denne slukte jeg fra perm til perm - side for side! Fantastisk bok! Anbefales sterkt!

• "Rydd opp i livet ditt - for større livsglede og fornyet skaperkraft" av Alexandra Chauran
  • "Sov godt - råd og øvelser for deg som drømmer om bedre søvn" av Harald Hrubos-Strøm
  • "Livslang kjærlighet - han har forsket på parforhold i 40 år" av John M. Gottman
  • "Den brisne botaniker - edle dråper, stive drinker og plantene vi får dem fra" av Amy Stewart
  • "Alt det du bare kan se når du roer ned - hvordan finne sjelefred i en travel verden" av Sunim Haemin
  • "Reis deg med ny styrke" av Brené Brown
  • "Kunsten å overtale en katt - retorikk for menneske- og katteelskere" av Jay Heinrichs
  • "En ny start - en 12-ukers plan for å endre ditt kosthold og komme i form" av Berit Nordstrand
  • "En veldig kort historie om nesten alt" av Bill Bryson
  • "Kundalini-yoga - hent fram dine indre ressurser med øvelser som kan forandre ditt liv" av Shakta Kaur Khalsa
  • "Lær deg å leve - mer nærvær, mindre stress" av Mats Billmark
  • "Smarte planter - den overraskende vitenskapen om plantenes intelligens" av Stefano Mancuso