Systemfeil

av (forfatter) og Lene Stokseth (oversetter).

Aschehoug 2019 Innbundet

«Tidligere jobbet jeg for det offentlige, men nå jobber jeg for offentligheten. Det tok meg nesten 30 år å skjønne forskjellen.»

ISBN13 9788203298202

EAN 9788203298202

Omtalt tid 2010-2019

Omtalt sted USA

Omtalt person Edward Snowden USA. Central Intelligence Agency USA. National Security Agency

The freedom of a country can only be measured by its respect for the rights of its citizens, and it’s my conviction that these rights are in fact limitations of state power that define exactly where and when a government may not infringe into that domain of personal or individual freedoms that during the American Revolution was called “liberty” and during the Internet Revolution is called "privacy"

• "Pillebefinnende - hva vet vi om medisinene vi tar?" av Niels Christian Geelmuyden
  • "Sauebonden Heida" av Steinunn Sigurdardottir
  • "Intuisjonisten" av Colson Whitehead
  • "Rød resept - essays om perfeksjon, prestasjon og helse" av Per Fugelli
  • "Hvordan bli (en skandinavisk) feminist - 20 veier til mer likestilling på jobben, i livet og i kjærligheten" av Marta Breen
  • "Frakoblet - de egentlige årsakene til depresjon - og de overraskende løsningene" av Johann Hari
  • "Hemmeligheten - slik lever du godt - lenge" av Wasim Zahid
  • "Klokkerens evangelium" av Gaute Heivoll
  • "Falcheblikk" av Sigmund Falch
  • "Kanskje du er frisk? - en bok om alt det syke vi gjør for helsa vår" av Kaveh Rashidi
  • "Tarmens medisin - 6 smarte trinn til sunn tarm, friskere kropp og klart hode" av Berit Nordstrand
  • "Omelette norvégienne - reiser i Norge" av Suzanne Brøgger