Sove uten gråt

hvordan du varsomt hjelper barnet ditt å sove natten gjennom

av (forfatter), Lene Evensen (oversetter) og Inger Sverreson Holmes (oversetter).

Vigmostad Bjørke 2011 Heftet

Forfatteren beskriver i denne boka en metode man kan bruke for å hjelpe barnet sitt til å sove om natten, uten at barnet gråter seg i søvn.

Er du trett fordi du ikke får nok søvn? Vil du gjerne lære barnet ditt å sove natten gjennom - uten gråt? Frem til nå har trette småbarnsforeldre hatt to måter å håndtere søvnløse netter på: enten å la barnet gråte seg i søvn eller å lære seg å leve med et utmattende søvnunderskudd. Elizabeth Pantley tilbyr et varsomt alternativ som konkret beskriver hvordan man gir sitt lille barn en trygg og rolig nattesøvn. Veiledningen er praktisk og systematisk oppbygget og rådene er fleksible og lette å følge. Ut fra bokens prinsipper og ideer kan man utarbeide en plan som er tilpasset nettopp ens egen situasjon. Boken vil gi deg metodene du trenger for å nå målet - en god natts søvn for alle i familien. Uten tårer. Elizabeth Pantleys bok The No-Cry Sleep Solution har vært en stor suksess i USA og Europa og er oversatt til en lang rekke språk. Forfatteren underviser foreldre og holder ofte foredrag i foreldregrupper, på skoler og sykehus. Hun har skrevet flere bøker om barn og barneoppdragelse. Hun bor i Washington med mann og fire barn - og alle sover hele natten. Oversatt av Lene Sandvold Evensen og Inger Sverreson Holmes

Forlag Vigmostad Bjørke

ISBN13 9788241907166

EAN 9788241907166

Her er det mange nyttige tips til foreldre som har barn som ikke sover. Deilig å kunne få ham til å sove uten å la ham gråte seg i søvn :)

• "Boktyven" av Markus Zusak
  • "Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafón