Sorgenfri ; Marekors

av (forfatter), Helge Winther-Larsen (oppleser) og Håkon Ramstad (oppleser).

Lydbokforlaget 2009 Lydfil med spiller

Sorgenfri: Harry Hole settes på en ranssak sammen med den nyutdannede Beate Lønn, og da en ny bank blir ranet søker de hjelp hos den myteomspunne bankraneren Raskol. Samtidig er Harrys gamle flamme Anna forsvunnet. Dette er den fjerde boken om Harry Hole. Marekors: En hetebølge har rammet et feriestille Oslo. I sin leilighet i Sofiesgate ligger Harry Hole på gulvet, forfyllet, forlatt og oppsagt. Han har sviktet alle i sin jakt på å avsløre politikollegaen Tom Waaler som morder. Dette er den femte boken om Harry Hole.

I denne digiboken får du fjerde og femte bok i Jo Nesbøs populære serie om førstebetjent Harry Hole. "Marekors": En hetebølge har rammet et feriestille Oslo. I en leilighet ved Vår Frelsers Gravlund begynner det å dryppe blod fra etasjen over og ned i en kasserolle med poteter. Samtidig - i sin leilighet i Sofies gate - ligger førstebetjent Harry Hole på gulvet, forfyllet, forlatt og oppsagt. Han har sviktet alle i sin fanatiske, men mislykkede jakt på å avsløre politikollegaen Tom Waaler som morder. Og om fire uker har ikke Harry lenger noen jobb. "Sorgenfri": Høsten har begynt. I et banklokale i Oslo sentrum har filialsjefen fått tjuefem sekunder på å tømme minibanken. Han bruker trettien. Raneren skyter en kvinnelig ansatt. Hole våkner i leiligheten sin med en tolv timers black-out etter en middag med Anna, en gammel flamme.Han settes på ranssaken sammen med den nyutdannete Beate Lønn. Anna er forsvunnet. Og høsten har akkurat begynt.

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2009

Format Lydfil med spiller

Serier Digibok Harry Hole (4-5)

Genre Politi og detektiver Krim Thrillere

Omtalt sted Oslo