Slaven

en roman om frihet, tilgivelse og personlig vekst

av (forfatter) og Christian Rugstad (oversetter).

Risk forlag 2020 Innbundet

En mann våkner opp etter en fryktelig ulykke, bare for å oppleve sitt livs mareritt. Han kan verken bevege seg eller snakke, og alle rundt ham tror han er i koma. Det ingen vet er at han er våken og fanget i sin egen kropp.
Etter flere uker lenket til sengen som hjelpeløs tilskuer til livet rundt ham, er han i ferd med å bli gal. Det er da han plutselig hører noe. En stemme, som tar ham med på en indre reise.
Ute av stand til å kommunisere med andre enn seg selv, tar han fatt på en samtale som skal gi han kunnskap som er dypere enn han noen gang har opplevd.
La deg rive med av denne treffende fortellingen, som er skrevet på en så enkel, direkte og engasjerende måte, at det å lese den kan endre livet ditt. Dette er en bok som er skrevet for å riste i oss og hjelpe oss å våkne opp.
For i en verden der mange mennesker føler at de har gått i dvale, vil Slaven gi svar til dem som undrer seg over de evige spørsmålene: hva er meningen med denne reisen vi er på, og hvilken retning skal man ta når veien deler seg?

Forlag Risk forlag

Utgivelsesår 2020