Orkideens hemmelighet

av (forfatter) og Elisabeth Sætvedt (oversetter).

Cappelen Damm 2019 Innbundet

ISBN13 9788202659066

EAN 9788202659066

Omtalt sted England Thailand

Fantastisk bok med personer du blir glad i og masse handling!

Dette er en perle av en bok:)!!! jeg begynte å lese denne for noen dager siden, og den har vært interissant fra side 1!!! les denne.....

Og nå er jeg ferdig med boken og skulle ønske den var noen hundre sider lengre:)
Kjempe bra:)

Denne likte jeg !

Fantastisk flott bok! Lucinda Riley sniker seg godt bemerket inn blant mine favorittforfattere. Skriver i en stil som minner om Kate Morton, Kate Mosse og Katherine Webb. Liker du dem vil du elske Lucinda Riley :)

Älskar när det oväntade händer så att jag får bli överraskad av händelserna i en bok. En fängslande berättelse minst sagt...

"Hva var det John Lennon sa?....Ja - "Livet skjer mens du er travelt opptatt med å legge andre planer." Bedre kan det ikke sies...."

Man må tenke på hva man har, ikke på hva man ikke har. Det er forslitt og naivt og enkelt, jeg vet det, men det er sant.

[...] men husk at kjærlighet kan ikke fabrikkeres. Finnes den ikke, er det ikke noe å gjøre med det.

Øyeblikket er alt vi har

Bill kledde av seg, la seg mellom laknene og tenkte at han og Elsie ikke hadde pengene og det behagelige livet som adelsfamilien de arbeidet for, men de var velsignet med noe som han nå forsto var mer sjelden enn en svart orkidé: evig kjærlighet.

Vi nordmenn elsker både å lese og reise. Har du lyst til å lese bøker med handling fra spennende byer? Her er VGs guide til godt lesestoff. VG 21.juli 2012

Tenkte jeg skulle lage en liste over bøker som er populære, mye omtalt og sterkt anbefalt, bøker som har havnet i bokhylla og som jeg har skyhøye forventninger til. Altså, bøker jeg ikke har lest enda fordi jeg egentlig er redd for å bli skuffet over underveis.

Lettere (dame)underholdning som ikke krever mye å lese - bare kos :-)

Vært dårlig med lesing de siste årene.. Så har satt meg mål på 52 bøker i år. Om noen har bokanbefalinger så er det bare å legge igjen en kommentar :)

Her er en liste over bøker jeg gleder meg til å lese i sommer

• "Den italienske jenta" av Lucinda Riley
  • "Helenas hemmelighet" av Lucinda Riley