Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boka handler om læring og betingelser for læring. Boka belyser læring fra ulike perspektiver og gir en innføring i de mest sentrale teoriene. Forfatterne drøfter nyere forskning og viser at læring, selvoppfatning og motivasjon utgjør en helhet og må ses i sammenheng. Forfatterne intensjon er å gi innsikt i viktige prinsipper for tilrettelegging og læring. Gjennom hele boka belyser forfatterne det teoretiske stoffet ved hjelp av eksempler. Boka er skrevet for lærere, lærerstudenter og andre som jobber med barn og ungdom. Boka bygger på og er en videreføring av Selvoppfatning, motivasjon og læringsmiljø, 1996. Med referanser og litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Denne boka handler om læring og betingelser for læring. Boka belyser læring fra ulike perspektiver og gir en innføring i de mest sentrale teoriene. Forfatterne drøfter nyere forskning og viser at læring, selvoppfatning og motivasjon utgjør en helhet og må ses i sammenheng. Forfatterne intensjon er å gi innsikt i viktige prinsipper for tilrettelegging og læring. Gjennom hele boka belyser forfatterne det teoretiske stoffet ved hjelp av eksempler. Boka er skrevet for lærere, lærerstudenter og andre som jobber med barn og ungdom. Boka bygger på og er en videreføring av Selvoppfatning, motivasjon og læringsmiljø, 1996. Med referanser og litteraturliste.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788215005645
EAN 9788215005645
Språk Bokmål
Sider 276
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket