Sjamanisme

kraften i jordens magi kan forandre livet ditt

av (forfatter) og Kari Kahrs (oversetter).

Hilt og Hansteen 2004 Innbundet

Boka viser hvordan du kan bruke sjamanisme til å forene deg med jordas magi og hente styrke i hverdagen, forbedre helsetilstanden og få tilgang til di indre kraft. Den inneholder øvelser, ritualer og feiringer for alle livets situasjoner og fokuserer på tradisjonelle ritualer basert på kunnskap fra de innfødte amerikanerne og andre stammesamfunn. Den forklarer medisinhjulet, åndehjelpere, dyretotemer, symboler og orakler og forteller hvordan du kan utvikle et personlig forhold til dyr, trær eller andre av naturens elementer. Har register.

Forlag Hilt og Hansteen

Utgivelsesår 2004

Fin som informasjon om sjamanisme, men kanskje litt kjedelig... den pirret ikke nysgjerrigheten min akkurat, men vi mennesker er jo forskjellige, så....

• "Les din aura - lær å se energifeltet ditt og tolke fargenes betydning" av Jane Struthers
  • "Ditt klarsynte jeg - trygge og morsomme teknikker som utvider fantasien og forsterker sinnets energi" av Sherron Mayes
  • "Stjerner & krystaller - en selvutviklingsbok" av Marianne Solberg Behn
  • "Universets plan - sjelens kreative og åndelige utvikling" av Lena Ranehag
  • "Chakraene - lær deg å balansere kroppens energisentre for bedre helse og økt velvære" av Patricia Mercier
  • "Håndbok for hekser - veiledning i positiv heksekunst" av Susan Bowes
  • "Anna Elisabeth Westerlund - en fortelling" av Bente Gullveig Alver
  • "Lysarbeiderens vei" av Doreen Virtue
  • "Drømmene dine - med over 1200 symboler fra søvnens fantastiske billedverden" av Tony Crisp
  • "Åndenes stemme" av Lena Ranehag
  • "Livslyst - om å møte og mestre motgang" av Anbjørg Sætre Håtun