Ser hodet mitt stort ut med denne?

av (forfatter) og Kirsti Øvergaard (oversetter).

Damm 2007 Innbundet

En dag i sommerferien tar Amal valget med å bære hijab på fulltid. Hun er australsk-muslimsk-palestinsk, og om få dager begynner hun i andre klasse på en ny videregående skole. Med hijab må Amal lære seg å takle fordommer og slengbemerkninger fra klassekamerater og samfunnet rundt. En bok om en muslimsk 16 år gammel jente som går gjennom de samme utfordringene og dramaene som andre ikke-muslimske tenåringer.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788204141811

EAN 9788204141811

Serie Steg

Omtalt sted Australia

Rett før ho skal starte på andre året på vidaregåande bestemmer Amal seg for å starte med å gå med hijab, trass kritiske spørsmål frå foreldra. Dette er ei humoristisk forteljing om ein vanleg og uvanleg tenåring frå Melbourne i Australia. Dersom ein hugsar korleis det var å vere usikker tenåring, er det mykje gjenkjenneleg å finne i denne. I tillegg kan ein lære mykje om å vere muslik i eit vestleg land, og ein får ei god og morosam historie. Eg las boka då ho var ny, på toget mellom Egersund og Asker, og trass mange folk rundt meg, kunne eg ikkje la vere å le høgt fleire gonger.

Nå er Skam slutt. FOR GODT. Det nekter vi å godta, så her har vi samla en liste FULL av bøker for deg som elsker SKAM.

• "Englekraft" av Bente Clod
  • "For slem til å være snill" av Charlotte Glaser Munch
  • "Body effex" av Bente Clod
  • "Malin + Rasmus - en frittstående fortsettelse av klasseturen" av Moni Nilsson-Brännström
  • "Søsterskapet spirer" av Ann Brashares
  • "Stella" av Karin Kinge Lindboe