Så var hun borte

av (forfatter) og Anita Garmannslund (oversetter).

Cappelen Damm 2019 Heftet

EN FORSVUNNET JENTE. EN DYP HEMMELIGHET.

FØR
Ellie Mack var så mange ting. Hun var femten år. Hun var yngst av tre søsken. Hun var sin mors øyesten. Hun var ferdig med eksamen og gledet seg til sommerferien. Og så var hun borte.

Det har gått ti år siden Ellie forsvant, og Laurel Mack har aldri gitt opp håpet om å finne datteren. Men snart har hun ikke lenger noe valg. Hun må gi slipp, det er andre som trenger henne.

En dag treffer Laurel en mann som tar henne med storm. Det går ikke lang tid før hun får møte døtrene hans, og den yngste, Poppy, gir Laurel et støkk. For Poppy er så utrolig lik Ellie på den alderen. Og brått kommer alle spørsmålene som Laurel har prøvd å legge bak seg, flommende tilbake. Hva skjedde med Ellie? Hvor ble det av henne, og er hun fremdeles i live? Det må være noen som vet noe om henne.

«Et skarpt observert familiedrama med iskald spenning.» PEOPLE

«Du klarer neppe å legge denne avhengighetsskapende boken fra deg før du har lest siste, hjerteskjærende side.» Daily Express

«Hvis du likte Jenta på toget og Flink pike, DETTE ER BOKEN FOR DEG!» Sun

«Jewell presenterer sitt intrikate plot i akkurat riktig tempo, og får leseren til å sitte ytterst på stolen ...» BOOKLIST

ISBN13 9788202619053

EAN 9788202619053