Rich dad, poor dad

hva de rike lærer barna sine om penger - som også du kan lære

av (forfatter), Sharon L. Lechter (medforfatter) og Dag Biseth (oversetter).

Pantagruel 2007 Heftet

Boken er en lærebok i fornuftig bruk av penger. Den gir råd og tips om hvordan du kan bli rik ved å bruke eller invistere det du allerede tjener på en riktig måte.

Forsiden: Denne boken gjør deg klar for å endre kursen for din økonomiske fremtid for alltid! Rich Dad Poor Dad Baksiden: Hvordan blir de rike - veien til egne barns økonomisk suksess. En lettfattelig bok skrevet til de som ønsker uavhengige og økonomisk ansvarlige sønner og døtre. Hvordan overlevere økonomisk forståelse til den oppvoksende slekt. Hvordan forklare barna om forbruk? Lær dem privatøkonomi og det å ta ... Les mer Hvordan blir de rike - veien til egne barns økonomisk suksess. En lettfattelig bok skrevet til de som ønsker uavhengige og økonomisk ansvarlige sønner og døtre. Hvordan overlevere økonomisk forståelse til den oppvoksende slekt. Hvordan forklare barna om forbruk? Lær dem privatøkonomi og det å ta ansvar for egen økonomisk hverdag! Rike samler ikke på penger - de samler på metoder som genererer Gjennom å lese Rich Dad Poor Dad kommer du til å forstå hvordan tankens kraft kan påvirke ditt liv. Om du ønsker økonomisk frihet er denne boken en suveren måte å starte din læringsprosess med! I denne boken deler forfatteren Rober T. Kyosaki med oss, gjennom syv deler, sine kunnskaper og egne erfaringer på veien til økonomisk frihet! Rich Dad står for en nytenkende og unik finansiell utdanning - Dette er en av New York Times bestselgere og en sikker investering! '"Du har etter å ha lest denne boken mulighet til å strekke deg frem og gripe nøkkelen eller la vær! Om du ikke leser denne boken vil du gå glipp av mye rikdom i livet, ikke kun pengemessig" -Kjetil Dreyer. Eier NetworkMarketing.no.

Forlag Pantagruel

Utgivelsesår 2007

• "Gandhi, eller Kunsten å snu verden opp ned" av Zac O'Yeah
  • "Think and Grow Rich! - The Original Version, Restored and Revised" av Napoleon Hill
  • "Ungdomskilden - 12 gode valg for livet" av Audun Myskja
  • "Suksessens sju åndslover - slik får du hjelp til å oppfylle drømmene dine" av Deepak Chopra
  • "Hvordan vinne venner - slik får du innflytelse og fremgang" av Dale Carnegie
  • "Pengesnakk - slik sparer du deg lykkelig" av Lise Vermelid Kristoffersen
  • "Digital demens - alt om hvordan digitale medier skader deg og barna dine" av Manfred Spitzer
  • "Shoppingfri - et år med kjøpestopp" av Irina Lee
  • "Hersketeknikker - nyttige og nådeløse" av Sigrid Sollund
  • "Freakonomics - en ustyrlig økonom endevender etablerte sannheter" av Steven D. Levitt
  • "12 regler for livet - en motgift mot kaos" av Jordan B. Peterson
  • "Lev her og nå! - lev i nået - få ny energi og balanse" av Eckhart Tolle