Perfekt

Vigmostad Bjørke 2022 Innbundet

Pia kan aldri bli ein av dei kule på ungdomsskulen. Det veit ho. Ikkje med det dritkorte håret, tannregulering både oppe og nede og kallenamnet Peanøtt. Men når besteveninna Nathalie bestemmer seg for bli kåra til skulens dronning, må Pia bli med på ei reise ho ikkje heilt hadde planar om. Eller må ho det? For Pia har ein hemmelegheit ingen veit om. Nokre dagar, nokre netter, har ho nok med berre å leve. Det er det ingen som forstår - ikkje Nathalie, ikkje mamma og ikkje pappa. Finst det nokon i heile verda som veit korleis ho har det?

Forlag Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2022

ISBN13 9788241957284

EAN 9788241957284

Språk Nynorsk

Enkel å lese med troverdige personer og viktig tematikk. Denne kan jeg bruke utdrag av og i sin helhet i undervisning. Ball og klespress, fremføringsangst, utestenging, vennskap, angstanfall, sorg osv.