Perfect broken English

Spartacus 2016 Heftet

Kjøp bøker hos haugenbok.no

«Dear friends, we are the same guys as before, although we have lost our pricks.»
Da Götabanken ble Gota Bank.

Vi skandinaver er i utgangspunktet gode i engelsk. Likevel serverer vi en jevn og fin strøm av språklige selvmål når vi trakterer andrespråket vårt. Engelskmannen Stewart Clark bor i Norge og har i mer enn førti år latt seg more og fortvile over vår radbrekking av morsmålet hans. I Perfect broken English samler han mange av høydepunktene, og har som en bonus inkludert bomskudd fra verdens øvrige befolkning.

«I am at the beginning of my period.»
Nyutnevnt kvinnelig statsråd på besøk i Brussel

«Sorry, in my country the rat is on the other side.»
Norsk turist som prøvde å sette seg på sjåførens side i en taxi i London.

Forlag Spartacus

Genre Humor

Leste bøker 2018

På tide med å legge ut nye til salgs/bytte lister siden jeg nettopp har lagt ut 4 ønskelister på tegeserier/Graphic Novels. Har 198 ex for tiden (3. april 2016). I denne lista er det bare bøker på norsk. Hvis det ikke er noen beskrivelse av boka er den kjøpt brukt, enten har jeg kjøpt den brukt eller den er fra den gangen da Bok & Bladmagasinet som jeg jobbet i skiftet eier og ble til Literaturhjørnet og jeg fikk en del bøker som den nye eieren ikke var interesert i.