Omgitt av utfordringer

slik vender du motgang til medgang

av (forfatter) og Gunnar Nyquist (oversetter).

Gyldendal 2021 Heftet

Hvordan gjøre motgang til medgang.

Se lyset i enden av tunellen! Suksessforfatter Thomas Erikson har tidligere skrevet om idioter, psykopater, latsabber og dårlige sjefer. I denne boken tar han tak i det ingen av oss helt kommer unna: utfordringer og motgang av ulikt slag. Problemer på jobben, i familien, økonomiske bekymringer, kjærlighetstrøbbel, gale naboer, tærende konflikter ... Hvordan håndterer man situasjoner hvor livet føles som en eneste lang motbakke? Forfatteren beskriver prøvelsene vi utsettes for slik at vi kjenner oss igjen. Med glimt i øyet loser han oss mot lyset i enden av tunnelen. Han peker på løsninger både i og utenfor oss selv. Og aller viktigst: Han viser oss hvordan vi kan vende motgang til medgang. Thomas Eriksons bøker Omgitt av idioter, Omgitt av psykopater og Omgitt av dårlige sjefer er solgt i mer enn to millioner eksemplarer verden over.

ISBN13 9788205553965

EAN 9788205553965

Serie Gyldendal pocket

• "Omgitt av dårlige sjefer - grunnen til at god ledelse er så sjeldent" av Thomas Erikson
  • "Omgitt av psykopater - slik unngår du å bli utnyttet av andre" av Thomas Erikson
  • "Omgitt av idioter - hvordan forstå dem det ikke går an å forstå" av Thomas Erikson
  • "Ingrid Winters makeløse mismot - roman" av Janne S. Drangsholt
  • "Bienes historie - roman" av Maja Lunde