Mikrovaner

en enkel måte å få gode vaner og kvitte seg med dårlige på

små forandringer, store resultater

av (forfatter) og Gunnar Nyquist (oversetter).

Pilar 2020 Innbundet

Det internasjonale bestselgerfenomenet - over 1 million solgt!
Bli kvitt uvaner og skap gode vaner ved hjelp av små endringer - start nå! Uansett hvilket mål du har, gir Mikrovaner deg en velutprøvd metode for å skape forbløffende resultater.
Synes du det er vanskelig å endre dårlige vaner og innføre gode? Problemet er ikke deg - det er systemet ditt. I Mikrovaner får du et nytt system som gir deg løsningen. Boken er delt inn etter følgende fire regler:

# Gjør det opplagt # Gjør det tiltrekkende # Gjør det enkelt # Gjør det tilfredstillende

Dette er kjernen i den praktiske strategien James Clear, en av verdens ledende eksperter på vaneendring, gir deg i denne boken. Et atom er lite, men det inneholder vanvittige mengder kraft. Ekte endring er nemlig et resultat av hundrevis av små avgjørelser vi tar hver dag. Det handler om å stå opp fem minutter før, drikke et glass vann før du spiser eller å ta en kort telefonsamtale til en i familien. Dette er mikrovaner og til sammen inneholder de nok kraft til å flytte fjell - prøv du også!

Forlag Pilar

ISBN13 9788284190310